2011. november 18., péntek

Breaking Down!

Sziasztok! Tegnap 17.én láttam a Twilight-Breaking Down című filmet a mozikban ;)
Nekem Nagyon nagyon tetszett, az esküvő olyan szépre sikeredett, hogy azt végig bőgtem anyum, azt se tudta mi van velem :D Na mindegy xd. Nagyon jó volt... a legjobb, bár a vége elég rémisztő és nagyon részletes, főleg, mikor az "izé" /Renesmee/ leszívja anyukája életerejét, meg mikor leejti Bella a poharat, amibe vér van, és visszatörik a dereka wow... :O az még nekem is fájt és mikor Edward próbálj megmenteni kedvese életét ^^
hát én szó szerint bömböltem xd.
 http://www.youtube.com/watch?v=II5JuBVzPy0

Na de mindjárt itt van az 5. rész is =) amit nagyon várok :)) már most :$ xd... De mielőtt valaki megsértődne mittoménmiért ez csak az ÉN SAJÁT véleményem!!!!
XoXo: Bessie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése