2012. július 27., péntek

Sziasztok!!

Sziasztok! Szeretnélek mondani 2 fontos dologot! 
Az első, hogy a Robstenes, történet nyert, szorosan mögötte pedig az Edward Bellás. Ezzel tehát eldőlt, hogy megkezdek egy RS-es storyt. Őszintén mondom izgulok, hogy mi lesz a véleményetek a történetről... Remélem az is tetszeni fog. A címe : Keresem a boldogságot... 
http://bessie-story.blogspot.hu/ itt megtaláljátok! Várok mindenkit sok szeretettel :D
A második dolog. Köszönöm, hogy velem voltatok, köszönöm azt a sok örömöt mely ezen a blogon kaptam és a rengeteg tapasztalatot. Köszönöm, mind a 24 olvasót, a kommenteket, a biztatást és köszönök mindent. A Blogon ez az utolsó bejegyzésem, még pár hétig nyitva lesz. Utána búcsúzom örökre. 


Ezúttal is kívánok mindenkinek remek nyarat és rengeteg boldog évet várlak titeket a másik blogomon :) 
Sziasztok!
XoXo : Bessie ♥

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Ne csináld már lécci Legalább fejezed be ezt a történetet is csak egy pár szavazat volt a kettő között és én még csak most találtam meg nemrég a blogidat! Kérlek legalább csak fejezd be a történetet! Nagyon király lenne!

    Puszi Ula D :) :@

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, ez nagyon kedves tőled, tényleg. Sokat jelent else hiszed... ajj... nem is tudom... talán van rá remény... :) talán :D ajj lehet, hogy folytatom, nem mondom biztosra, mert hazudni nem akarok, de meglátom. Jó? Nézd a blogot néha és talán lesz meglepetés... de nem mondom biztosra ;)
      Köszii azért :) most kondolkodhatok ! :D
      XoXo: Bessie

      Törlés
    2. Szia!

      Köszi, hogy elgondolkozol rajt, de ha másnak sikerül fenntartania 2-3 blogot is és szinte mindig van friss fejezet, akkor neked miért ne menne! Én hiszek benned és imádon ezt a történetet (Twilight fan vagyok egyébként és állandóan keresem az újabbnál újabb Edward/Bella fanfictiokat, megvan mind a 4 könyv. A Breaking Dawn-t már rongyosra olvastam!) Remélem mégis úgy döntesz, hogy folytatod! (Minden nap szinte beszoktam nézni minden fandikos oldalra ami a kedvenceim közé tartozik, így ide is! Még egyszer remélem, hogy folytatod!

      Puszi és neked is kellemes nyarat Ula D :) :@

      Törlés